Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Monday, January 17, 2011

PERGADUHAN YANG MACAM BODOH.

aku da lame sabar dengan beruk tu! awak ingat awak baek sangat? saye da lame sabar dgn awak. since last year lagi. awak kutuk2 saye. saye diam je. tapi agak2 la. semue org tahu mara. saye pun tahu mara, so dun challenge my patience k! 

nk kutuk pun agak2 la. jgn ikut sdap je. nk ckp pasal family plak. sape kau nk suruh aku pegi mati? kau tu pegi la mati. kau ingat aku bodo ke? kau ingt kau blh tipu aku macam mane kau tipu kwn2 kau? aku x sebodoh tu kot. kesian kat kau kan. haha. pegi mati la kau asshole! 

 ok la. cite dye macam nie. aku duduk lpas naek recesss. tetbe aku dgn babi tu suruh aku pegi mati. aku pegi la kat dye tnye ape masalah dye. then suddenly dye tampar aku. aku tampar la dye balik. suddenly wong dtg n mara dye. padan muke. tu la. kecik2 x nkl mampus, da besar menyusah kan aku! bodo!

P/S : u're not up to my level bastard!



No comments:

Post a Comment