Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Sunday, January 2, 2011

It's been a while:)

BE STRONG SYASYA. he's not da only guy in this world:( forget him! try to find someone else who's better than him:) u don't deserve him. he's not that important. don't cry over a spilt milk:)


 haih. da lame kot. still tak boleh lupe jgk. kalau aku tahu jadi macam nie, aku x kan kloyal kat dye. baik aku flirt dgn smue org. so that ble clash x la depressed sgat mcm skrg nie. tu la. org ckap x nk dgar. ingt aiman baek sgt. sampai gado ble dga org kutuk aiman awak tu. skrg ape da JADI. awak jugak yang susah kan. teruk betul. menyesal tak sudah la kan.

ingat kan ble da clash, x kan ade masalah lagi. rupnye banyak masalah yabg datang. haih, tah la. be strong k. kte da x blh nk undur balik mase. ade la satu hari nie aku curi2 bukak fb aiman. ingat kn saje2 je. da x taw nk buat ape la waktu tu kate kan. aku pun bukak la. 




JENG....JENG.....JENG.....I'm so surprised. sumpah terkejut. lepas bace bnde tu, aku terus nangis. bkan shari tapi berhari2 aku nangis. non stop kot. x sangke gile. memang rase nk pengsan la ble bace kenyataan dye tu. bnde atau pun fakta tu aku jmpe kat inbox dye. aku bace la satu persatu msg dye. tetbe aku terjumpe la satu msg nie. name org yang hantar msg tu kat dye ialah SHAHRUL NAIM. aku tak taw la babi mane kn. tapi sumpah aku rase macam nk pijak muke dye, pukimak gle kot. mulut macam bodo. nk je aku tampar muke dye. sbaek la aku x knal dye n aku nie jauh. dye dgn aiman kutuk aku mcm bdo. 

ouh. malas la nk continue. sakit hati la. babi gle. 

P/S : JAGE SIKIT MULUT AWAK TU YE SHAHRUL NAIM!















No comments:

Post a Comment