Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Tuesday, March 15, 2011

BUBU:)


MALEQ! I love youuuuuuu<3! Bubu nie memeng pemalas gile. Everytime suruh pegi mandi, ade je excuse dye. sejuk laa, malas laa, kejap lagi laa, ape laa. HAIH. macam-macam laa si gemuk nie. Hal ini memang amat bersesuaian dengan dye la. Da name pun biri-biri kan. Dye nie same laa dengan biri-biri dalam 'shaun the sheep' tu ha. Kalau korang jalan-jalan, then nampak ade seekor biri-biri gemuk tengah duduk tepi jalan sambil kire bulu kat badan dye tu bubu la. Jangan malu-malu nak cakap hye ea. Pemalas gle. Tahu kre bulu kat badan dye je. HAHA. Walaupun biri-biri tu comel, bubu lagi comel. hee:D (*bubu bangge la tuu:p)

Actually aku yang comel nie jumpe dengan BUBU kat kedai daus yee. Pade ketike malam tuu, sebenarnye aku tak nampak pun muke de. HAHA. Ye laa. Aku nie kan bute. Walaupun mate aku nie sebesar bola pingpong, still jugak tak nampak. tipu je. mane ade besar macam bola pingpong. sepet macam mate panda  kebuluran ade la. Muahahaha. Bubu memang sangat handsome. Selalu perli dye dengan sorang budak hot. semue orang suke dye. kalau korang stakat nak cite pasal budak tu kat aku, lupekan je laa. aku tak nak dengar pun. da la badan macam badak. skali kalau jatuh kat dalam air, terus tenggelam tak timbul2 lagi daa. haha. kan bubu kan? Kalau korang cte2 kat aku, aku gigit kaki korang. err -_-'' aku tahu cte nie lari dari entry aku. tak pe laa. nak cite jugak,

haha. macam nie keadaan aku tunggu bubu mandi. comel kan? hihi. lambat nye la. cepat la sket. mandi ke buat bathroom nie? HAHA.
p / s - entry nie aku buat sebab lame sangat tunggu bubu mandi:'(






No comments:

Post a Comment