Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Tuesday, February 1, 2011

i love you!

MAYA

HAIH. maya. sayang sangat kat die. sewang sokmo. x pna betul. baik gle, she always be there for me. be strong maya. things happened for reason kan. bia la org nak cakap ape. no matter wat happened. i will always be there for you:) saye sayang kawan saye nie banyak2 -_-

  AMELIA 

nie amelia. she's in da same class with me. she'll never care on what people say about her. u go girl! i love u la amelia. nie la teddy bear kesayangan saye kat skola tu. slalu tolong saye. slalu aja saye even i'm quite slow. aku taw kau sayang aku. kau cume x nk tunjuk je kan:P hehe. amelia, aku sayang kat kau lebih dari aku sayang wong! HAHA.
 
  AUJI

.nur azaliah auji nie anak cikgu kat skola saye. dye nie tersangat comel. she's da only girl dat can make i laughed all da time. she's TAKEN by epa. she's in da same class with maya. si comel nie ade sepasang mate yg amat besar dan comel. rase macam nk pinjam je mate dye. putih gle kot aujo nie. hehe. ily la auji <3

 DHIA

HEHE. sori dhia. nie syasya curi kat facebook dhia. ye la. nk ambk gambar dhia kat skola x taw la ble bleh kn. set hot laen sket. bz je keje. si senget ni sangat baek. walaupun kat skola agak slow, jgn x taw dye ade taekwando taw. lawan sampai peringkat antarabangsa tu bhai. no matter what happened i'll always lobve you dhia:)

 KECEK

nie kecek. name betul dye siti sarah bt mamat. sayang sangat si kecek saye nie. dye comel and super duper baik. she's so into abang form six kat skola aku. sampai peluk2 tiang lagi. haih. gle agaknye. dye satu class dgn dhia sayang:) kesian dye. be strong k cek. things happened for a reason. nanti dye mesti dapat balik balasannye. aku sayang kau la gle <3.

 RARA

nie la rara. awek sotek. haha. sory babe. aku maen2 je. aku sayang kau doe. rindu gle kat kau. dye nie bestfriend aku since aku form three lagi. rindu doe nk lepak cheras dgn kau:( x pe. nanti habis spm, hari2 kte lepak k. aku sayang kau la babe<3. rindu kau. sumpah sayang kau gle babi kot.

p/s ; i love you:)







No comments:

Post a Comment