Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Tuesday, December 14, 2010

Syed Mhd Izaq Aiman I Love u!

۩۞۩۩۞۩ ✪ ۩۞۩۩۞۩ ✪ ۩۞۩۩۞۩  ✪ ۩۞۩۩۞۩


everyday mesti ade je yang buat kte oragn gado. eei. bosAn la macam nie. i know dat he wanted to leave me. tapi suddenly x nk mengaku plak. ape la, mengaku je la. nk tipu plak, kalau da x suke tu, tinggalkan je la. haih, pnat la mak cik nk gado2 nie. lame2 aku nie pun masuk mental hospital coz stress sangat. HAHA.

HAIH. penat la otak aku yang kecil dan comel nie nk fikir asal si dye yang tak penah lnsg syg kat aku. sibuk sangat dgn kwn dye. benci la. JEALOUS taw tak!!!!! wuaaaaaaaaa:( bie! tka la cepat. huk.huk.. bie, i miss you sangat2 nie:( blh tak kalau nk simpan baby kat dalam aquarium je? blh tgok hari2 kn. hehe. x de la bie pegi kat orang laen kn. bie!!!!!!!

BABY! aku tersangat la nak pegang your tummy yg agak comel tu. i miss your tummy so badly:( tapi tummy bie x la comel mane pun sebenanye:P *saje nk cover la. sebenanye jealous! haha. bie!!!!! wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:(

HURM. si guduk da back to normal da skrg. hehe. laen kali jmpe tak payah aku tgok mate dye yang macam panda kebuluran tu. sepet sangat. aku rase macam dye nmpak jalan tu half je. hehe. *sory bie. maen2 je la. eleh, sepet pun sayang jugak. yeay! bie da pkai spect blek. ish! kne careful nie. nanti ade plak orang yang nk kat baby aku tu. huk..huk...

p/s : duckling nie tak dapat lawan kecomelan aku pun!
 ۩۞۩۩۞۩ ✪ ۩۞۩۩۞۩ ✪ ۩۞۩۩۞۩  ✪ ۩۞۩۩۞۩

No comments:

Post a Comment