Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Tuesday, May 3, 2011

dear god please be nice to me!

awak boleh laa pergi. dipersilakan dengan segale hormat nye sebab saya bukan sampah nak ikut semue cakap awak. terima kasih sebab buat saya nampak bodoh kat depan semue orang. ye laa. saya memang tak sebagus and seperfect awak kan.


 sekarang dah mase untuk kite buat hal sendiri , baiki kesalahan masing-masing dan tidak bersama seperti dulu , memang susah dan memang sukar untuk menghadapi semua ini. lagi pun kte kan kawan:)


 da laa. malas nak cakap banyak. lagi banyak cakap lagi banyak dose. bia laa dye nak tergolek ke ape ke. dye kan hebat macam superman. dye nak datang ke, nak pegi ke ikut suke laa. kaki dye. 


nak marah pun tak ke mane jugak. dear god, please be nice to me. make me forget him as the wind blow. because he's not the right one for me:) dye kan baik macam malaikat, so kne laa dapat yang baik macam malaikat jugak. saya yang jahat macam dajal nie mane la boleh kan awak kan:)


thank youuuu awak:D saya suke awak buat macam nie. 


byebyebye:)



No comments:

Post a Comment