Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Friday, April 8, 2011

WHAT IS MY FAULT? :'(

Aku text, tapi dye tak reply, memang laa rase nak nangis kan. bukan nak lagi daa, da nangis da pun. tak kan nak melompat-lompat macam babun plak kan. Bubu, I miss youuuuu:'( I'm so sorry. tak payah la nak ignore I macam sekarang nie. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:( 

Day by day, I realised how much I need you in my life. You seems like you have forget me and there's no more space for me to stick beside you. yes, that's it. and that's the matter now.

I'm sorry:'( Dah banyak kali I cakap kat you kan? One more time I nak cakap sorry. I mintak maaf sangat-sangat. Maybe nie yang terbaik kan you kan. I tak boleh macam nie terus kan. you da ade life you sendiri laa. nak buat ape lagi I gedik-gedik kambing nak pegi text-text you kan. Sampai bile nak macam nie? :'(

I'm not a good girlfriend for you right? And I bet that's the reason why you leave me. Bubu, I miss youuuuuuuuu:(

 I want you to be at my side. You're not only my boyfriend, but you also can be my bestfriend. I feel so happy when I'm with you. I can be myself when I'm with you. I don't have to pretend to be someone else.you are the only guy who can heal my heart so quickly, you also can hurt me just by saying goodbye, you also can cheered me up just by saying i love you. Bie? I really love you. 

sekarang, baik saya senyap and stop contact awak. mencari-cari awak, dan I want to live without you. nangis, nangis, nangis. memang laa kene nangis kalau sedih. takkan nak melompat-lompat macam biri-biri plak kan. nanti, I know I'm gonna miss youuuu:'( tapi buat tak tahu je laa. orang daa pegi, takkan nak datang balik kan.



No comments:

Post a Comment