Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Saturday, April 23, 2011

Dua tahun tak penah cukup untuk saya laa awak;'(

People said, life is all about choice. Is it true? Macam tak je kan. Saya buat choice nak lupe kat awak. Tapi knape sampai skrg saya tak boleh lupe jugak kat awak? Awak lagi beberape bulan, cukup due tahun awak tinggal kan saya. Awak tahu tak, penat da saya nangis. Awak? Kenape awak datang? Saya tahu yang saya tak penah kuat bile awak tinggalkan saya. Seriously awak, i miss our old momment. Saya nak lupe kat awak. Bukan saya tak cube, tapi susah. I dropped into tears at the time i saw you're with her.

Awak? Saya tahu saya boleh tipu semue orang. Tapi saya tak penah dapat nak tipu hati saya. By the time saya nampak picture awak saya terus nangis. Tak tahu kenape. Rase sakit sangat. Saya buat-buat tak kenal sebab saya tak nak terima yang awak datang balik. Saya selalu cakqp awak da mati. Saya tak boleh bile nampak awak.

Awak? Tolong laa pegi. Saya tak kuat bile nampak awak. Rase sayang saya kat awak tak penah hilang. Awak tak penah rase ape yang saya rase. Hidung saya da jadi macam cherry penyet da awak. Tolong laa. Please go!!!!

Enrty for this time were little bit pendek since I updated my blog using an ipad:( plus i am so sad,

Byebyebyebye;)

No comments:

Post a Comment