Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Wednesday, March 16, 2011

BUBU GEMUK!

There's a girl in my mirror cying just now, but there's nothing that I can say to make her feel alright. Sometimes, I'm keep wondering, do I make a wrong choice or it's just a test for both of us. Sigh -,- ! I'm still looking for the right answer. Where does I got it wrong and what does he did wrong. I do put the blame on me, but am I wrong if I love to sulk? That's how I live. Even with my mum Ill be doing the same thing. I wish I could sleep all the time so that I won't be hurt by anyone. 


BUBU,


Da la macam  biri-biri tak cukup bulu, ade hati nak mara-mara orang. tampar nak? skali aku sepak, terus hilang semue bulu-bulu kat badan tu. pandai sangat nak mara-mara orang nie! walaupun biri-biri banyak bulu ingat i takut laa? tak takut laa. ingat biri-biri comel i yang baik nie tak sampai hati la nak tampar u? memang tak la kan. bukan stakat tampar je taw, I'll be kicking your ass too:p hihi. padan muke. mara i sangat kan. u cakap la sorang-sorang hari nie. da la gemuk. 


Biase laa. kte orang memang slalu gdo. Ye la. orang gle, mane ade yang nak mengaku dye gilo kan. haha. tak pe. i faham. nanti kte pegi mental hospital dapat kan rawatan. tapi i pun tak berape nak sure la wether hospital tu trime biri-biri ke tak. haih. maklum lah, biri-biri kan tak suke mandi. hihi. I love youuuuuuuuu:D


Bubu gemuk yang tak suke mandi, 


Maleq gemuk macam nie:D

bulat macam maleq!

biri-biri da maju laa skrg!

bubu macam nie laa agaknye:)

comel kan? hihi.

No comments:

Post a Comment