Followers

Sorry If Tak Sedap :'(

Monday, December 13, 2010

JEJAK TAK BERAPE KASIH SANGAT LA!

A L A N ! Hee:D jejak kasih la plak tadi. huk..huk.. da almost one year kot tak jumpe alan. alan da jadi HOTSTUFF skrg bhai. hee:D alan aku puji nie. bukan kutuk taw. huhu. credit to KAK AJJA cos membuat kan aku jumpe dengan alan si senget tu. *sory alan. HAHA. ingat plak time slalu lepak same-same dulu. dulu ayah kau slalu call tnye ble nk balik kn alan kn? skrg cam tu lagi ke? da x da kn? hehe. lame gle babi kot tak jumpe kau. 

Aku dapat mengesan si senget tu melalui KAK AJJA la. hehe. thanks ea kak. aku nmpak si alan nie comment status kak ajja, sebenarnye kami berdue nie (*kak ajja dan aku the owner of  this Ugly blog) agagk panas la dengan SEEKOR bitch yang rase dye hot. ingat HOT sangat. muke macam tikus kebuluran. da la hitam gle. eei. ANAK HARAM memang cam tu kot. ske sangat la cari pasal. da la slalu sangat pretend jadi suci kat depan ABANG COMEL. fyi, kte orang berdue nie x terkesan pun la dgn drama bodoh kau nie. kte orang lagi tak suke kot kat kau BASTARD! eyh! ape aku lari dari tajuk nie. hehe. sory. back to alan story again.

ALAN atau fullname dye ADZLAN SIDEK merupakan seorang yang agak comel. boleh la. tapi x blh lawan kecomelan aku lagi. hehe. sory alan. aku maen-maen je ea. dye nie tersangat la BLUR. lambat gle nk faham ape yg kte orang tga cakap kn. huhu. tapi tu la yg buat dye comel. aku ingat orang macam dye tak kenal la dengan si MOMEY *anak haram tu. i'm so surprised when i knew dat he knows MOMEY yang hitam macam jalan raye tu. HAHA.

S Y A S Y A ! ape la yang kau merepek nie. ish..ish.. aku ade bagi satu name kat alan nie taw. ABANG  COLOURFUL! alan ingat lg tak? haha. sory. waktu tu tga sewel sket. tu la ade je name yg kua. huhu. da la. jap lagi nanti petenag aku continue dengan cte lain plak. malas la nk type. bosan la. 


TETTTTTTTT!

No comments:

Post a Comment